Mmmmmm vildvin är så snyggt

På mina "Myran"-promenader passerar jag ofta detta fantastiska vildvin. Galet vackert!





Föregående
Föregående

Oktoberträdgård

Nästa
Nästa

Min fina Ullungrönn