Ljuvliga Tovsippor.....

......tänker jag plantera under vårt Magnoliaträd så småningom. Dom är som jättestora Vitsippor, Tovsipporna (Anemone Sylvestris), och underbara tycker jag.
 
Föregående
Föregående

Tomater på rad och en award

Nästa
Nästa

Min favoritpromenad