Muffins på Calle Forsberg

Jag har pausat från mitt grävande och planterande några dagar. Vad passar bättre då än att baka muffins med äpple och kanel.  Här ser ni dem på mitt favoritfat, gjort av Calle Forsberg.
Föregående
Föregående

Bara för att den är vacker

Nästa
Nästa

Bambubersån är på gång