Konstrunda på Österlen





Nästan varje år brukar vi åka ut till Österlen på påsken och titta på konst. I år började vi med mysig frukost hos Vendel Ale Stenar. Köpte också med oss av deras goda surdegsbröd. Sen besökte vi några av våra favoriter, bla Tomas Drejare i Brännorna (bilderna ovan). Huset har inget med något att göra utan var bara så fint att jag var tvungen att ta en bild.
Föregående
Föregående

Handledsvärmare från Handmade by Charlotta Unger

Nästa
Nästa

Vår lilla Carmencitarönn